събота, 23 март 2013 г.

REGAL Natural beauty II


Както обещах в предната статия, която можете да видите тук дойде време да изкажа мнение за продуктите.
Ще започна от тоалетното мляко. Тъй като имах нужда и отдавна се канех да си купя си останах с заканите, но ето че момента дойде и получих каквото ми беше нужно. Преди време бях използвала на Арома с алое и бях много доволна от него. Сега използвам на Регал и съм още по-доволна. Изчиства грима идеално, прави кожата по мека и хидратирана и ми помага против запушването на порите от фон дьо тена.Слагам по малко и това е напълно достатъчно и съм напълно сигурна, че ще ми издържи страшно много време.

След като съм използвала тоалетното мляко, а и след като се събудя сутрин и измия лицето си с вода и сапун прибягвам към дневния крем. И той като тоалетното мляко ми дойдоха, като светъл лъч в сивото ежедневие. Крема е с невероятен аромат на водна лилия, както и тоалетното мляко. Пасва идеално на кожата ми, хидратира я и ми помага в борбата с акнето. винаги съм била противник на кремове и никога не съм вярвала, че може да ми помогнат. Винаги съм прибягвала до народната медицина, но странно се оказа, че не съм била права. Кремовете(не само този) помагат на кожата да стои по жизнена и млада!
А колкото до тестерчето не съм го използвала още, но предполагам, че и след нанасянето на кожата ефекта ще бъде поразителен :)

Ако искате да се свържете с мен можете да го направите на hrisimakeup@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар