четвъртък, 14 март 2013 г.

Френски маникюр

Френският маникюр е любимият ми. И тъй като обичам да експериментирам съм си правила червен, черен, син, класическият бял (както казах обичам да експериментирам :D)

Днес нямаше какво да правя и пак реших да си направя френски, ноо за жалост не успях да снимам стъпките сетих се едва когато вече бях свършила, но обещавам някой път да опиша подробно. До такава степен се усъвършенствах, че не са ми нужни лентички и всякакви други помощни средства, които да улесняват направата му. Ето и лаковете с които си го правя:

Да точно така Golden Rose разбира се, а най-десният който виждате е мой експеримент и си го направих сама, но вече ми свършва и трябва да си направя нов (топ лак+ малко бял за да не стане много млечно бял). А лъскавият слагам тънка лента над бялото и стажа уникално меко казано :) Следващият път обещавам да направя подробна статия...
Ако ви е харесала статията ми и искате да се свържете с мен можете да го направите на: hrisimakeup@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар