четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Golden Rose : Eyeliner and MaXim Eye Mascara


Здравейте,казвам се Христина и току що създадох своя блог.
Първата статия която реших да напиша е за тези два продукта които използвам в ежедневието си.
ГР предлага много  качествени продукти,на достъпни цени.

Любимата ми очна линия е на Golden Rose

Цената е достъпна за всички,има много удобна и тънка четка, с която могат да се правят от много дебели линии до тънки и прецизни.
И макар ,да казват че тези четки не са много удобни,аз съм на мнение че са идеални.













Една от любимите ми спирали също е на ГР и се казва MaXim Eye Mascara
Първото нещо което трябва да спомена,е че тези спирали се появиха на пазара лятото на 2012 година в три цветни опаковки( лилава,жълта и оранжева).
Аз си закупих жълтата,четката е много удобна гумена е,не сплъстява миглите.Жълтата опаковка на спиралата,е за обем.Прави миглите изключително наситено черно,не се рони и се сваля лесно с дегримьор.




Двата продукта са лесни за ползване и необходими за ежедневието на всяка жена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар