петък, 22 февруари 2013 г.

База за сенки на Essence





Здравейте! Ето ме отново. След вчерашната статия реших да напиша нещо друго пак така необходимо за жената, а именно базата за сенки на Essence. Всъщност тази база е подарък от най-добрата ми приятелка. Тя е виновницата да започна да се занимавам с това, но честно казано много й благодаря. 


Та за базата чак много неща не могат да се кажат. Да започнем с външния й вид- компактна, удобна и лезна за употреба. До тук добре когато ни казват да не съдим по външният вид а да опознаем първо същността това важи и за тази база. Но дори след като я “опознах” така да се каже или по точната дума е изпробвах останах много доволна.





Преди нея не бях ползвала никога база и гримът ми на първия час се разваляше и мога да кажа, че се родих още веднъж, колкото и смешно са звучи. Гримът ми не мръдна цяла вечер и бях неотразима, мъжете ме заглеждаха, а момичетата ме питаха как така гримът ми още не се е развалил. Леле как гримът променя хората до неузнаваемост, но не го използвайте за смяна на личността! Шегувам се разбира се. 



Цветовете са по ярки, изпъкват и се запазват много дълго. Това е всичко което може да се изка от една база за сенки и тя оправда очакванията ми. Надявам се и на вас да ви хареса, пробвайте я! :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар