четвъртък, 14 март 2013 г.

Скорошни придобивки - Golden Rose


Golden Rose



Здравейте,ако следите блога ми сте забелязали какъв голям фен съм на Golden Rose.
Не само,че продуктите им са качествени,а са и на достъпни цени.
Предполагам,нямам читателка която не е пробвала някой техен продукт.
Ще се радвам да ми оставите коментар с името на продукта който се пробвали,и какви статии искате да четете повече в блога ми.







Днес,ще ви представя три техни продукта,с който се сдобих на скоро.
Четейки публикации на други блогъри,реших че и аз трябва да се сдобия с тази така хвалена спирала,и с две металически очни линий.

Спирала WONDER LASH





Много добра,спирала.С гумена четка е,много добре удължава и сгъстява миглите ми,много наситено черна.Един голям + е че не се рони след няколко часа и че съдържа про витамин B5.





Металически Очни линии на Голдън Роуз

Аз се сдобих с две,една тюркоазена и една кафява.

Кафява очна линия номер 06.




Много добра очна линия,не е нужно да се повтаря.Кафява е,подходяща е за ежедневен грим,когато искате да разнообразите малко черната очна линия.
Много обичам ежедневния грим,особенно този в кафеви тонове,това беше и причината да се сдобия с тази очна линия.



Другата очна линия с която ще ви запозная е тюркоазената номер 11



Не напразно ги наричат металически,тази лъскава опаковка привлича вниманието,и не само съдържанието е доста качествено.
Купих си тюркоазената специално за един грим,тогава отнесох много комплименти.
Не малко бяха и въпросите на коя марка е очната линия и как биха могли да се сдобият с нея мой лични приятелки.
Много приятен цвят,не е натрапчив а същевременно,привлича погледа.

Това е от мен,ако искате да се свържете с мен,може да го направите на емейл:hrisimakeup@abv.bg






1 коментар:

  1. Здравей :) Имаш много хубав блог. Ще се радвам, ако покажеш идея за грим с различните очни линии, които си показала тук :)

    ОтговорИзтриване