петък, 22 февруари 2013 г.

Golden Rose- Sexy black Mascara and Ruj






Ето за тези 2 подукта реших да ви напиша. Спиралата Sexy black Mascara и ружа на Golden Rose.

Ще започна малко по от далече своята история. Влязох в един козметичен магазин (което напоследък се случва много често) с нагласата да си купя поредният цвят сенки и видях, че има някаква нова спирала. веднага попитах продавачката за нея и поисках да я видя. Тя ми каза, че я е получила преди няколко дни не знае дали ще потръгне продажбата й. Но със сигурност мен ме привлече и освен външността й ме привлече и нейната четка.
Тя е гумена и както сами можете да види в края самата четка е по голяма което помага за издължаването на миглите в края и им придава повече обем. И както споменах не четката а опаковката беше тази, която ме привлече. Но няма да съжалявате ако си я закупите!















Заедно с спирала си купих и руж на ГР. Удобна опаковка, хубав цвят и подчертава скулите невероятно и е неизменна част при грима на всяка една девойка! Няма да останете разочаровани ако си закупите който и да било от тези два продукта.
Ако искате да ме подкрепите или да се свържете с мен мойете да го направите на е-маил: Hrisimakeup@abv.bg :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар