събота, 13 април 2013 г.

Правилно хранене

Ето нещо което замислям от доста време и вече се реших да го направя, а именно да напиша статия за правилното хранене. Красотата на жената не е свързана само с грима.
Та преди месец се тръгнах на фитнес, нещо което никога не бях правила през живота си, но ето че за всяко нещо си има първи път. Преди 2 години тежах около 65-67 килограма (висока съм 170см). Не се харесвах  и постепенно започнах да избягвам някои храни като сладко и безалкохолно. Преди няколко месеца спрях хляба и наблегнах на правилното хранене, но това в никакъв случай не означава, че се лишавам от някои глезотии, напротив, просто ограничих количеството им.

Както споменах по горе преди месец тръгнах на фитнес а от скоро зарибих и една приятелка Божидара (Боци) . След усилени тренировки, които все още продължават успях да достигна 55кг. Сега се чувствам невероятно в кожата си и съм доволна от резултатите, но освен тренировките диетата която поддържам ми помогна много. Ето я и нея:
Закуска: кисело мляко с овесени ядки или ябълка с кисело мляко по избор.
Обед: 250 грама риба на скара с салата маруля или 150 грама варен ориз с салата.
Следобед: ябълка или грейпфрут
Вечеря(най-късно до 6:30): Пекано бутче или пилешка пържола на скара.
И междувременно пия много вода около 3, 4 литра на ден.
Ще продължавам да пиша за правилното хранене и очаквайте много съвети за това кое е полезно и кое ни вреди :)
Ако искате да се свържете с мен можете да го направите на e-mail: Hrisimakeup@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар