сряда, 27 февруари 2013 г.

Avon Naturals


Здравейте милички! От няколко дена се чудя за какво да пиша и какъв съвет бих могла да ви дам за някакъв продукт и ето, че най накрая ми дойде гениалната идея. Ще ви представя два продукта на Avon които лично на мен ми помогнаха. Това са Avon Naturals face mask with milk and honey и Avon Naturals face cream with milk and honey.

За Avon Naturals face mask with milk мога да кажа само хубави работи и то без да прекалявам или преувеличавам по някакъв начин.
След като се нанесе маската трябва да седите с нея 10 минути(аз лично седя малко повече около 15мин.), след което обилно трябва да изплакнете лицето си с вода. След няколко ползвания лицето ми сравнително се изчисти от пъпките. А и след всяко ползване кожата става мека и нежна, отпушва порите. Аз я ползвам един в някои случаи два пъти седмично.




Ето го и кемът за лице на Avon. Ухае точно на мед и го използвам всяка вечер преди да си легна. След като си изчистя грима и се намажа с него усещам как самото ми лице се успокоява и също го ползвам след всяка маска която си правя.






И двата продукта са много хубави и ги взех в период в който имах малък проблем с пъпките по лицето и ми помогнаха изключително особено маската, но ако ги използвате едновременно ефектът ще е по-голям.
Благодаря за отделеното време и ако искате да се свържете с мен можете да го направите на e-mail: HrisiMakeup@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар