четвъртък, 14 март 2013 г.

Maybelline The Colossal and OnebyOne

Ето един подарък който си направих за 8 Март- Maybelline The Colossal 100% Black и Maybelline OnebyOne.

Ето ме след малка почивка, та за 8 Март всяка уважаваща себе си дама трябва да си направи подарък. И тъй като съм фен на спиралите си купих тези двете:


И двете са хубави четките са удобни за нанасяне, ноо ако трябва да си призная  Maybelline The Colossal 100% Black ми стана една от любимите както и тази на Golden Rose за която може да прочетете тук



Преди да покажа четките ще ви разкажа една кратка историйка. Най-добрата ми приятелка постоянно ми се кара, че не мога да вкарам миглите си в пътя (колкото и смешно да ви звучи), всяка си има характер и дори с извивачка не стават хубави, но явно проблема не е в миглите ми а в спиралите които използвам. С Colossal и тази на Golden Rose стават уникални. Изключително черни и стигат почти до веждите ми и ако изберете някоя от тях няма да съжалявате! Ето и снимки на четките :)

Не, че OnebyOne не ми харесва, но ако притежавате другите две няма да искате да използвате нищо друго освен тях :)
Надявам се статията да ви е харесала ако искате да се свържете с мен можете да го напеавите на hrisimakeup@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар